Monday 27 August 2012

Money can't buy you a happiness

Base on tajuk aku rase leh describe ape yang diorang rase


Gambar nie aku amek time aku sangkot dalam jem time nak balik ke kl dari kampung aku.. Aku perasan van nie dari jauh sebab warne die menyerlah and maybe sebab owner penyokong kuat parti tertentu kot =P bile sampai kat satu traffic light bapak aku benti sebelah van nie. Adik aku kire sorang-sorang dalam van nie.. 14orang! bile van nie da dok depan aku, aku try wat eye contact ngan dak pompuan yang baju hijau tu nak soh die wat 'V' sign sebab aku nak amek gambar.. aleh-aleh abang die je yang bagi respon sebab dak pompuan tu malu-malu..


Orang kate duit segalenye.. tapi lepas tengok gambar nie walaupon van padat camnie pon senyuman dibibir diorang tak lekang.. Gelak-gelak, tepuk-tampar bergurau, tolak-tolak, gurau sakan dak-dak nie dalam van..


Judge by yourself.. aku tak berniat nak aibkan sape-sape cume aku kagum sebab pade diorang macam mane keadaan sekalipon diorang still happy. Korang hado? haha!


Nie baru la name Institusi Kekeluargaan.

0 comments:

Post a Comment