Wednesday 26 September 2012

Gadis V1 Hitam

Speechless.. tu best word boleh aku describe time tengok die tersenyum.. Ade chance tapi tak digune sebaik-baiknye. Time nie aku holiday kat langkawi bulan lepas. Awek nie soh aku tolong snap gambar diorang bertige (Mamat baju oren nie ngan awek die n awek baju putih tu datang sekali) aku tak sure sama ade diorang student atau orang luar yang saje datang berjalan. Membe die yang berbaju oren ngan awek die berbaju gelap tu dok sembang-sembang, gelak-gelak, die dok sorang-sorang belek2 kamera.. time nie kat Tasik Dayang Bunting Langkawi. Lepas aku tolong snap, membe aku yg dok sbelah aku tadi tanye pasal model nikon J1. Die tanye ape lagi model yang ade.. Aku explain satu-satu pasal J1 ngan V1.. Pastu die tegur cakap awek tu pakai camera cam same ngan aku tapi aku tak prasan lak die pakai V1 sebab warne hitam. nampak cam camera brand lain. Da prasan baru terpikir dapat kenal-kenal ngan die share pasal Nikon 1 series nie pon best gak. Tapi disebabkan kedudukan aku jauh dipisahkan ngan pasangan kekasih dan lebai so aku takleh la nk bangun dok sebelah awek tu sbb takot nampak kurang sopan. So aku decide utk snap je la gambar die buat kenangan. Tapi serius kalo dapat kenal memang lagi bagus.. Aku balik island hopping tu sampai ke LCCT dok berharap jumpe lagi awek tu tapi...

Cam kamera baru beli pon ade gak tgk gaye die jage. Untongla kasot vans.. =P

Endahkan objek besar yang kurang menarik didepan sekali. Fokus senyuman gadis bertudung putih belakang tu.

Endahkan membe die yg berkace mate tu.. fokus pade yang berbaju putih. Sengih biase pon da alahai sweet gile..


Lepas dari Tasik Dayang Bunting, bot bawak gi kat area bagi makan Helang. Jumpe lagi! tapi lain bot.. nie je sempat aku tangkap..




Last smile for snap.. xberape nak smile gak ar... =P

Kalau ade sesape follower blog nie kenal awek nie, *ceh follower la sgt* harap-harap korang leh email aku contact die atau fb die pon jadilah.. aku nak sangat berkenalan. nak mintak direct depan-depan memang tak la sebab dah memang aku segan gile.. Terime kasih pade yang sudi membace. 

0 comments:

Post a Comment