Thursday 18 October 2012

Aku Rindu Sabak Bernam

Sabak bernam, dulu aku pena study kat politeknik sabak bernam nie. Surrounding die sumpah tak macam KL. Memang best ar untuk study. Disebabkan aku da bosan ngan KL so aku decide untuk kuar dari KL jap untuk test-test J1 yang da lame tersadai tak gune sebab tade mase. Ade lagi gamba lain taken by Canon 450D sebab aku nak compare image quality.


Macam biase ar kalo dah lalu ikot jalan nak ke sabak bernam mende paling best view langit die sebab sini tade la sangat bangunan-bangunan tinggi yang membataskan pemandangan so memang lapang la dade bile drive cume kene tahan panas skit ar. haha!

Awan macam-macam jenis aku jumpe.


Kusut bile nak potong kete tapi kete depan slow gile. Due-due lane lak tu.

Gambar bile snap time laju.

Da bawak slow baru clear skit


Da nak sampai tu aku singgah pantai Bagan Nakhoda Omar (BNO) jap sebab bajet nak shoot gambar sini tapi air lak ngah surut. 


Sini famous Nasik Goreng Udang ngan Mee Udang tapi sayang kitorang da mentekedarah sebelom datang.. so rugi la xdapat makan kat sini.

Warna-warni layang-layang

Snap in 30-110 lens teros shoot tak pikir panjang. haha!








Si Darah Manis







Camane la gamaknye kalo ade lens jauh lagi ntah mende ape la yang aku fokus


Rugi gile tang kepale tu tak abes.










 Muke da abes ganas da tu

Sambung part II





0 comments:

Post a Comment