Wednesday 25 July 2012

Alkisah Motor

Hari Isnin lepas aku gi teman membe aku collect motor die kat kedai. So aku decide nak snap skali motor yang aku geram nak beli. Nasib baik tengah pikir nak beli rumah, kalau tak memang aku da letak deposit je nak sambar. Duke oh Duke~
Duke 200 body compact gile fit ngan motor

aku test dudok, pehe leh sorok kepit celah tank! memang cam gaban.

XJ6-R Body cam aku sesuai ah motor gabak cenggini

Oh ER-6F motor besau 1st aku ngidam tapi terbatas ngan kemampuan T.T

Muke tuan tak sabar nak amek motor baru. Haha! Steady Shimi.

Sanggup tunggu kuar WXC daripade WXB tuh. Tambah2 lak 3 nombor

Tauke nie mintak freegift lebih sikit pon kemut. Bayar cash pon berkire ka? da la kencing harge bagi harge bukan OTR. Dah kene tambah duit bayar insurans lak.

0 comments:

Post a Comment