Monday 30 July 2012

MG Sinanju TT/Hongli

MG Sinanju & MG Unicorn by TT/Hongli

Unicorn tu orang kirim so alang-alang aku postkan skali

Box Art



Isi-isi dalam kotak Sinanju tu

takde la excited sangat bile tengok runner part-part ni sikit tak banyak seperti yang diharapkan

Leveling, aku tape ngan tulis nombor runner tu senang sikit nak carik.

Cockpit

Dalam tu ade pilot cenonet


Rangke badan lepas tampal sticker

Part nie stylo, base die aku kene masokkan spring pastu masokkan bulat-bulat tu 8bijik kiri kanan.

Metal part tapi warne tak macam metal.


Setelah dipasang serkup tepi. SERKUP? Wakakakka!

Inner part kepale

Mono Eye

Frame untuk kepale

Side view

Dah bertanduk!

Body Fit

Side view

Salah focus, nie masalahnye kalau bukan touchscreen, aku nak focus kat lain die focus kat lain. Tak tau lagi cane nak set focus point pakai Grid View.

Belakang

Arm Inner Part

Emblem kat bahu kot. Emblem tu yang wat nampak smart. Sticker kualiti lak hampeh nasib baik da standby awal-awal gundam marker gold metallic.

Inner part arm cover yang warne merah tu


Mende cam wayar tu susah gile nak pasang mule-mule lepas belek-belek baru perasan salah side.

Nie baru betul

Takat nie je aku larat sebab sok nak kene keje. Bersambung....

0 comments:

Post a Comment