Monday 30 July 2012

Sunday Project

Baru ingat nak membongkang sampai ke petang, tak sempat petang lagi bb aku bergegar-gegar bbm masok. Bile bace je msg diorang kate muke kuar tv dalam Jalan-Jalan Cari Makan.
Muke sopan lepas melahap

Lepas dari bangun tidur aku teros siap-siap gerak gi carik barang. Stok da marker gundam da abes so aku decide nak gi restock sambil usya-usya marker untuk model Sinanju yang aku baru sapu ari tu.
Sayangnye warne silver chrome yang aku plan untuk thruster tu nanti susah nak dapat sebab mase yang lame  perlu diambil untuk mengeringkan marker berjenama tamiya ini.

Sample nie aku amek untuk tunjuk kat tokey kedai marker tu sebab nak dapatkan warne yang same kalau boleh kat part metal tu.

Projek untuk hari ni. TT / Hongli MG Sinanju RM100

MG Deathscythe Hell Custom EW Monster Energy
Da siap! walaupun serbe-serbi tak teliti tapi ok la untuk permulaan. Aku puas hati. Tinggal nak wat sticker lak pasni.


0 comments:

Post a Comment